fredag 25 september 2009

Systerdate

Tjohoo!
Idag ska jag träffa Syster Yster i Borås. Vi brukar försöka få till några "mammaträffar" då och då, inga barn och inga gubbs. Det är att bra sätt att tanka ny energi och kunna uppskatta familjen ännu mer när man kommer hem.
Vi ska gå på Syfestivalen.
Kan man avsluta veckan på ett bättre sätt?
I väskan ligger det en shopping-lista, en liten påse med tyg- och garnprover, visitkort till Risbrogäddorna och naturligtvis lite pengar. Jag ska köpa broderigarn, knappar, band, stickgarner, kanske en sybåge och säkert något mer som jag inte visste att jag behövde. =)

PS. Blogger har automatiskt lagt in det här inlägget som jag gjorde igår.

3 kommentarer:

Desirée sa...

Hoppas att ni får det mysigt! Föresten hur får man blogger att lägga in inlägg automatiskt?

jojo sa...

Tekniken är ju fantastisk =) Hoppas ni har det superkul på festival. Jag är väldigt avis. Njut av helgen!

frisky frog sa...

!ack för en mysig eftermiddag och kväll! Precis som du skriver är det alltid lika enkelt och trevligt att tanka batterierna med sin tvillingsjäl. Avslutningen på sushibar gjorde vi bra! Nu sitter jag och klappar på "fynden".
/P&K
ps. Du måste lära mig att få bloggen att lägga in inlägg automatiskt.