måndag 28 januari 2013

Inget aprilskämt

På Gotland finns det ett gäng härliga sticktjejer. För varje år som vi haft vårt stickevent så har gänget utökats med fler goa Gotländskor. Och inte blir de sämre för att de ordnar med stickevent ute på ön. Nu, snart är det dags att anmäla sig till deras Gotlandssticke som går av stapeln 19-21 april. Gotland återser jag gärna och fina flickorna vill jag träffa ofta. Gotländska är som musik i mina öron.
En av de fina flickorna har en så söt liten lila toa med världens minsta lilla handfat. 
Jag passade på att fota den när Syster Yster och jag var på ön i somras och njöt av hennes otroligt stora gästfrihet.

1 kommentar:

myzpyz sa...

hej hopp!
husbandet är borta nästa helg *surar*
siktar dock på Gotland i april :) kommer du o syrran?
saknar er, kraMyz