söndag 24 maj 2009

Presenter

Som ni kanske förstod av gårdagens inlägg så fyllde jag också år igår.
Av sambon fick jag en alldeles egen garn-nystare.
Det har ju varit lite långt att åka 17 mil för att låna Syster Yster´s. ; )
Av mina "små änglar" fick jag en hel juvelsamling; grod-halsband, grod-ring, en pytteliten sköldpadda att ha på tån och en groda att pryda väskan med.
Läckert va?


Min undebara familj vet att prinsesstårta är min absoluta favorit så naturligtvis fick jag det i år också.
Vit marsipanros tror jag inte att jag fått förut, och titta vilka små söta hjärtan.


Nytt för året var att jag inte skulle behöva göra något endaste litet hushållsarbete på hela dagen. Jag fick välja vilken mat jag ville ha och mannen på ett av de lokala matställerna gjorde mig inte besviken.

En av de få ansträngningarna jag gjorde var att sticka klart min kofta, så nu ligger den på blockning.

Fast jag fyllt 40 och lite till, blir jag alltid glad när någon vill gratta.
Tack!

4 kommentarer:

Marie sa...

Fina presenter du fick och vilken smarrig tårta! :)

frisky frog sa...

Finfina presenter, men grodorna måste väl hamnat fel? ;) Du tycks ha haft en bra dag.
/P&K

Susilull sa...

Grattis gratis i efterskott!
Inga dåliga presenter du fick!!

Ha en skön helg!

Efwa - Medea sa...

Grattis! Vilka fina presenter du fick.
Vet du om det blir något WWKIP i Habo iår. Jag har försökt forska lite men inte lyckats få fram nåt än. Tänkte jag skulle åka dit om det blir nåt.