torsdag 11 juni 2009

Avslut

I morgon går min "lilla" tjej ur 9:an.
Bara igår så var hon 50 cm lång och vägde ca 3,5 kg, eller var det inte igår?
Nyss körde jag henne till avslutningsmiddagen i skolans matsal.
Kvällen till ära har jag sytt henne en ny klänning i sidentaft som vi inhandlade i Paris för ett par år sedan. Man ska ju ha nytta av att man har en morsa som är fd sömmerska.
De matchande skrapsåren på benen lyckades hon fixa i en liten moped-olycka härom kvällen.
Hon försökte undvika en liten katt!!

3 kommentarer:

Agata sa...

Mycket snyggt med en liten fin svart kant! Klänningen är så snygg att de matchande skrapsåren försvinner!

frisky frog sa...

Ååå, gissa om jag är stolt moster? Hon är hur snygg som helst. Det är ju inte länge sedan jag ville rulla in hennes pappa och dumpa honom i källaren för att jag skulle få följa med till förlossningen =) och nu är hon en liten dam.
/En stor kram från mig till henne!

Susilull sa...

Så fin hon är i snyggaste klänningen! Kan inte heller fatta att "min lilla tös" tog studenten häromdan o flyttar hemifrån efter sommarn!!!