torsdag 7 oktober 2010

Härmapan

I morgon är det dags för stick-café igen och jag kan tyvärr inte var med den här gången heller. Men för er andra som kan och vill så är det bara att dyka in på Konditori Briljanten i Habo mellan kl 16-18. Där lär ni hitta ett gäng likasinnade flickor/damer.
En av flickorna som sällan är frånvarande har ständigt nya projekt på gång. Det stickas tröjor i en takt som jag bara kan drömma om. Hon har gjort ett par ljuvliga svarta halvvantar som hon dekorerat med organzaband och jag var inte sen att apa efter på vantarna jag gjorde förra hösten.
Titta vilken skillnad det blev!Tack A-M för tipset.

3 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Se, det är som med 50-öringen, små saker GÖR skillnad! En femtioöring från 2 miljoner människsor ger 1 miljon kronor!
:)

Emilia sa...

Ser varma och gosiga ut - visst blir det skillnad när man dekorerar med band, jag har härmade också en på mitt stickcafé som hade den idén förra hösten :)

Lena Andersson sa...

Verkligen fina.
Lena