torsdag 9 december 2010

Ooops!

I bland blir det lite för mycket av det goda.
Jag gjorde några stickmarkörer till mig själv, och sen kunde jag inte sluta. Nog för att jag har ett antal UFO:n som innehåller en och annan markör, men nu börjar det bli lite löjligt.
Finns det någon därute som behöver några markörer? Färgerna på "ögonen" varierar något, stavarna och romberna finns i olika nyanser av blått el grönt och alla hjärtan är röda.Maila mig om du har behov.
10 kr paret + porto.
2011-02-07, tillägg: Det finns fortfarande markörer kvar.

4 kommentarer:

The Knitting Seaman sa...

*viftar med handen* Jag vill!

Svider fortfarande lite att jag inte beställde några till mig själv sist. Ärligt talat har jag bara de fyra jag fick av dig - och tre andra väldigt irriterande saker som fastnar i garnet.

Lena Andersson sa...

Hej vad härliga du får ha dom som örhängen eller hängsmycken.
lycka till med examen.
mvh Lena

My Myself and I sa...

Nej tack, jag kämpar fortfarande på med min åremössa jag började med förra vintern ...

Maria i Falkenberg sa...

Fina! Jag tar gärna ett par hjärtan!