fredag 4 november 2011

UFO mästare

Jag är en mästare på att påbörja saker men jag är urusel på att avsluta dem. Jag blundar för alla UFO:n i stickhörnan och startar glatt ett projekt till. Men jag kan inte hjälpa att hjärnan tänker ut nya saker snabbare än vad händerna hinner tillverka dem. Kanske beror det delvis på att jobbet inkräktar för mycket på min fritid. =)  I dag har det varit stickcafé och jag har i alla fall kommit en liten bit på ett av alla projekt. (som jag visserligen fick frogga när jag kom hem) 
I brist på annat så får ni titta på lilla Kajsa. 
Kajsa och Hönan som jag fick på Stickeventet.


- Kan man äta den?


- Sluta glo på mg!!!
Kajsa tycker att UFO:n är världsliga ting.

2 kommentarer:

Susilull sa...

Visst är UFO:n världsliga ting, men jag kan inte slå bort att dem "gnager" i mina hörn, så jag försöker att inte ha för många.
Men den där hjärnan, den får ju idéer stup i kvarten!!
Lycka till med nya projekt och ha en skön helg!

frisky frog sa...

Menar du att det finns en lag som bestämmer hur många UFO´n man får ha? Jag som trodde att det var "No limit" som gällde... Jag har i alla fall glatt startat ännu ett. =) Det blir en mormorskofta med stickade ärmar och bakstycke typ din. Tyvärr tog jättedyrt-garnet och tweeden slut och det fattas 4 små rutor. Letar smidiga webbutiker, men hittar inga svenska så Astrid är nog enda utvägen. Typiskt!