lördag 16 juni 2012

Live your dream

"Vem vill gå i ettan nu? Ingen, ingen". Så ekade det mellan husen när Jansson tog studenten igår. Tänk vad tiden går fort. Vad det inte igår som vi tog bilden på plakatet? 
T o m solen lyste dagen till ära och varken jackor eller paraplyer behövdes. 
Klänningen var faktiskt köpt, men en liten bolera har jag i alla fatt fått sy. I fall om att..... Prydd med ett enkelt budskap, "Live your dream". Det är väl det man ska göra när man har hela livet framför sig?

Live your dream
Kalaset med släkten har vi sparat tills idag, så nu är det nog bäst att jag sätter lite fart. =)

3 kommentarer:

Emmas dagar sa...

Fin studentska!
Roligt med budskap i kläder, tycker jag med!
När jag sydde min systers balklänning så broderade jag in HA KUL i linningen som en överraskning. Det såg hon först när hon klädde sig till balen :-)

Pernilla sa...

Jag håller på att vila upp mig efter dotterns student i torsdags. Skönt att ha det avklarat och kul att allt blev lyckat och att hon blev nöjd. Så fint med broderiet i boleron!

frisky frog sa...

Fina, fina student!
Tack för en härlig helg! Klockan blir mycket innan man är hemma när man stannar länge och njuter av syster med familj, men det är det värt. <333
/P&K