tisdag 10 september 2013

Sommarfynd

I sommar har jag gjort ett och annat fynd. Klicketiklick och fyndet trillar ner i brevlådan.  Det allra bästa fyndet var 250 dragkedjor för ca 60 öre styck, inklusive frakt. 
Väldigt många var marinblå, förmodligen till jeans eller liknande. Behöver du en 17 eller 20 cm lång marinblå dragkedja så hojta.
Och jag fyndade kantband, vikta färgade och ovikta vita. Så jag blev tvungen att köpa några kantbandsvikare också. =)
Då ska man bara klippa till lite tyg och sy fast allt på. Det mesta hamnar förmodligen i Hönsredet.

4 kommentarer:

Carin@Ullhärvan sa...

Vilka fynd! Kram, Carin

Otaliga projekt sa...

Härliga fynd! Jag kom på nu när kolla in i hönsredet att jag precis har glömt att blogga om mina fina nya väskor. Måste bli ändring.

Cicci H sa...

Tänka sig. Jag visste inte ens att man kunde köpa ovikta kantband. :-) För att inte tala om kantbandsvikare!

frisky frog sa...

Typiskt bra att ha! =)
/P&K