måndag 11 januari 2016

Gör om gör rätt

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig och därför har den här repats upp och fått nya kompisar. Tidigare kampade mohairen från Colinett med ett okänt bomullsgarn. Men ärligt talat, de oranga kanterna blev väldigt konstiga och den har nästan aldrig fått komma ut ur byrålådan. Upprepat och omstickat i smala ränder med både bomullen och en fådd slatt Hullabaloo så blev det så himla mycket bättre.
Min lille Dummie får vara med idag också. Han vill alltid vara med på bild. =)

Förhoppningsvis kan snurresjalen få komma ut i friskluften lite oftare nu. =)

4 kommentarer:

frisky frog sa...

Vilka fina färger! Jag får ofta komplimanger när jag bär sådana färger. Det måste betyda att du är fin i dem också. =)
Vilken härlig helg vi har bokat i februari. Tjohoo!
/P&K

virkostickmaja sa...

Snygg 😍
/virkostickmaja

Myggan sa...

Åh, den där helgen kan inte komma fort nog. =)

http://ywonnegill.blogspot.se sa...

Så snyggt. Orange är inte min färg tyvärr, blir så blek i den, men jag har i alla fall en orange väska. Tokälskar den. Ha en fin vecka önskar Ywonne.