söndag 1 november 2009

Utmärkelse x 2

Jag har fått en utmärkelse av både Sussilulls skapelser & funderingar. och Agatas fynd och fantasier.Jag bugar och bockar. Jag är bara glad att min blogg, som igentligen bara
skulle vara en informationskanal till Syster Yster, är till glädje för flera.
Sussilull och Agata har båda två fina bloggar som jag kollar ofta. Där händer det lite av varje, gott och blandat.

Tack så mycket båda två!


Jag skulle vilja ge utmärkelsen vidare till alla Er som delar med er av era liv (ja, delar av era liv i alla fall) till oss andra. Jag förundras varje gång över hur fort tiden går när jag bara ska kolla runt lite hos Er.

1 kommentar:

Desirée sa...

Grattis!!!

Mina hönsgardiner - ja visst är de fina=) köpte dem för 4-5 år sedan i Jönköping på Hemtex eller något liknande ställe.