söndag 20 juni 2010

Askungen och jag

Vad är väl en bal på slottet när man istället kan se allt på TV och samtidigt sy på en bröllopsklänning? Ja, jag erkänner, jag hade TV:n på hela dagen. =)
Fast jag brukar säga att det inte alls är nödvändigt så tycker jag att det är något visst med pampiga kyrkobröllop. Visst var vår Kronprinsessa fantastiskt vacker?
-
Om jag någonsin blir gift ska jag absolut ha kaprifol i min brudbukett.Och absolut akleja.
Här är min svarta akleja tillsammans med löjtnantshjärtan och daggkåpa.Brudklänningen?Den är tyvärr inte min. =)

2 kommentarer:

frisky frog sa...

Jag också!! Slog på tv´n strax före 8 och sen gick tills 1:an slutade efter bröllopsvalsen. Det var någon gång strax efter 1 tror jag. Sååå vackert! Gissa om lipsillen Carin grät.
När får vi se klänningen? Tur att du slapp sy 5 meter släp.
Längtar till midsommar och vår skåne-resa!!
/P&K

Lena Andersson sa...

Hakar på före gående talare när får vi se klänningen (en liten titt bara)
Tjinge ling Lena