fredag 11 juni 2010

Svartvit fredag

Tog en tur till Stallqvarn efter jobbet.
Där kan man hitta allt som man inte visste att man behöver.
Jag hittade en påse med garn (se loppisfynd till höger) och en ny nyckeltavla. Det gamla nyckelskåpet fick jag av Syster Yster i inflyttningspresent för en herrans massa år sedan och nu har vi växt ur det. 4 personer med varsin nyckelknipa, 2 bilar, mopeder och cyklar, gräsklipparen och ett gäng nycklar till alla bodar och så några okända nycklar som man inte vågar göra sig av med.

Sommarlovet har börjat och det ska firas med tårta.
I morgon firar vi WWKiPD på Blå torget i Habo kl 10-12.
Välkommen den som vill.
-
Som ni ser är jag fast i det svartvita just nu.

2 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

ÅÅh vad jag önskar att kunde komma idag men jag får inte ihop det. Hoppas att ni får en regnfri och mysig stund och det får ni såklart.

frisky frog sa...

Stallkvarn är bäst! jag önskar att vi hade ett eget. Här regnar WWKIPD inne, det öser ner varvat med sol i perioder om ca en kvart. Hoppas att ni fick ett bättre väder.
Klänningen ser ut att bli manefik, som alltid när du gör något.
/P&K