fredag 29 april 2011

Nästa Guldknappsvinnare?


I går var jag på modevisning på västkusten. Min äldsta guddotter tar snart studenten och det var dags att visa upp vad hon och övriga klassen designat och sytt under sina 3 gymnasieår. Skolkompisar och Jansson! ställde upp som modeller. Allt var mycket proffsigt gjort med ljus, ljud och söta modeller i alla storlekar. Vilken tur att det finns program som Top modell, så att man vet hur man ska föra sig. =) Tyvärr lyckades jag inte fota allt men det kanske dyker upp fler bilder på en grodblogg i närheten. Välsydda kläder i klassisk stil, blir min kortfattade beskrivning av vår blivande Guldknappsvinnare.
Till höger, på väggen, ser ni "vår" designer. Min favoritdräkt.Snygga byxor.
Jansson i röd festblåsa med virkad axelvärmare.Till sist två trötta, lyckliga och suddiga kusiner.

Den ena höll mig vaken de dryga 17 milen hem i natt. =)

Inga kommentarer: