söndag 15 augusti 2010

48 veckor

Då är det bara 48 veckor till nästa semester. =)
Nej, ärligt talat så ska det bli skönt med lite rutiner igen. Och det kommer ju massor av fantastiska helger, jul, påsk och en massa andra lediga dagar innan dess. Varje ny dag (även jobbardagar) har något gott med sig, det gäller bara att hitta det goda och vara tacksam för det.
Och innan nästa semester så ordnar Risbrogäddorna (jag & Syran) Stickevent på Västkusten sista helgen i oktober. Det finns faktiskt några platser kvar om du inte anmält dig än.
-
Och innan stickevent så är det Allmogemarknad i Jönköping den 12 september. Syster Yster och jag är med i år också, så nu gäller det att ligga i med strumpstickorna.

5 kommentarer:

frisky frog sa...

Fasen vad många sockar det ligger i korgen. Nu blir det räserstickning. =)
/P&K

Maria i Falkenberg sa...

Lycka till med sockstickandet:) Jag ser fram emot stick-eventet! kul att ha något att vänta på.

Desirée sa...

Ja, nu är sannerligen semestern över. Detta är min tredje jobbvecka och allt är som vanligt ...

Susilull sa...

Helt rätt inställning - man måste ta tillvara alla små guldkorn i vardagen! Hoppas jobbstarten går bra!

Emilia sa...

Ja, jag längtar redan till jullovet - fast först till stickeventet förstås!