söndag 14 oktober 2012

Bortslarvat

"Om någon hängt in sin man i garderoben så går det bra att glömma kvar honom där när ni går", sa Anders Thimell igår. Igår kväll på Ladies Night, med en hel arena till brädden fylld med bara tjejer. Tror ni det blev jubel, eller? Alla tjejer som för en kväll fick känna sig lite extra speciella. Ingen som tafsade, trängde sig på eller som sket i att du har ring på fingern. Min ring orsakade mig förresten ett blått finger när jag ivrigt klappade i takt med musiken.  =)
Min favorit i showen
Brontén, som den polis han verkligen vill vara
Vilket gäng!
  En kul och annorlunda kväll som alla tjejer borde få uppleva nån gång. =)

5 kommentarer:

Sunna sa...

Kan tänka mig det var värt lite blåmärken, nu jädrar är det nedräkning du, snart ses vi och den här gången ska inte svärmor komma emellan..vi tar samma bord och samma tid va? mitt i natten när alla andra sover..

Anna sa...

Hej ni måste haft det fint. Snart ses vi!

frisky frog sa...

Japp, du och jag och 2798 andra härliga tjejer/kvinnor/tanter/käringar. Vilken kväll, men favvo är Uggla! Vi gör om det tycker jag.
Ang Sunnas kommentar: Jag tar också samma bord!
/P&K

Cicci H sa...

Får en nykompling plats vid det dära bordet? Jag håller på att längta ihjäl mig så spännande det ska bli!

Myggan sa...

Alla som vill får nattsudda, det finns många bord!
/Anna