måndag 8 juli 2013

Semester?

Idag är det första dagen på min semester. Den ägnar jag åt arbete. Fast det är angenämt arbete, för imorgon far jag med Hönsredet till Sommarsticket i Vrigstad. Kan man starta sin semester på ett bättre sätt? Eftersom det utlovats sol hela dagen så tror jag att jag tar med mig symaskinen ut.
Ett smakprov på färgkombinationerna
Det blir som vanligt tetraförvaringar, kassar, stickmarkörer och knappar. Nytt för i år är ett förvaringsset för kablar och ändstickor som finns i flera färgställningar.
Kanske vi syns i Vrigstad imorgon?

4 kommentarer:

frisky frog sa...

Tjohoo!

Carin@Ullhärvan sa...

Ha det kul i Vrigstad! Jag ska jobba, bara så ni vet. Kram

Pernilla sa...

Det gör vi absolut. Det ska bli så roligt att träffa er igen.

Ullfull sa...

Jag jobbar också.. men det är kul!! Ha så kul!!/Kram