söndag 11 augusti 2013

Garnkalas på västkusten

Ömsom sol, ömsom regn var det igår när vi Garnkalasade i Tant Koftas trädgård. Men klädda efter den utlovade väderleken så fanns det inga sura miner. Petra O och Tant Kofta hade ordnat med inspirerande workshops, mumsig mat & fika och naturligtvis så kunde vi handla i Tant Koftas koffertar och hos Magasin Duette. Indelade i grupper så kryssade vi välorganiserat mellan nya lärodomar och chil ute i trädgården.
Vad skulle det annars stå?

Bästaste organisatörerna
En liten godispåse och en vinst på "välkomstnumret" fick vi allihopa.
Mina presenter & vinst
En kasse shoppat blev det förstås också. Vad annars? =)
Mina köp

Godisknappar och en liten bjällra
Tack Lotta, Petra, alla andra fina flickor och Lottas make som servade oss hela dagen.

7 kommentarer:

myzpyz sa...

åh, va najz :)
kraMyz

Susilull sa...

Kan bara tänka mig hur mysigt och roligt ni hade!
Jag är lite sur på mig själv att jag missade detta, så går det när man är borta från bloggvärlden för mycket!

Ullfull sa...

Synd att Göterborg ligger så "centralt";)) Låter som en kanondag!!/ Kram

frisky frog sa...

Jaa, vad mysigt vi hade! En go karamell att suga på länge. =) Jag fattar inte din kommentar nr2....
Boende i Borås är bokat. Tjohoo!
/P&K

disa sa...

Det ser ut och låter som om ni hade det otroligt trevligt. Och fin fina garner och annat smått och gott du köpte med. =)

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Tack själv!

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Tack själv!