onsdag 8 juli 2015

Sommarmarknad i Vadstena

På söndag är det sommarmarknad hos Ull & Garn strax utanför Vadstena. Båda Risbrogäddorna kommer att vara med för att inspirera och hålla workshops i gaffelvirkning och för att sälja våra egna alster.
Det blir bl a stickförvaringar för stickor, virknålar och för pågående projekt.
Tetror sydda av återvunna dukar
En ny väskmodell à la Mosquito. 
Knappar, markörer och tags.
Gäddornas vantpaket med ett alldeles färskt vantmönster, specialdesignat för Vadstena av Frisky Frog.
Och kanske, kanske att jag hinner göra klart några fylleugglor.

Detta och mycket mer från mig och Frisky Frog kommer att finnas på vårt bord.

Så är ni på vift i östergötland tycker jag absolut att ni ska göra ett stopp på sommarmarknaden. Bara den vackra omgivningen är väl värt ett besök.
Välkomna!

3 kommentarer:

Missen sa...

Åh så synd att det är så långt/ Marie

Iréne JB sa...

Åhh, där är det jättemysigt. Åkte förbi där i måndags, men då var det stängt. Blir nog inte någon tur ner på söndag. Det är trots allt en bit att åka. Ha det jättebra!

frisky frog sa...

Ska bli kul att äntligen komma till Ull & Garn. Man har ju hört en del om det...
Här glöder snart symaskinen. =) tur att det är två dagar klart så jag hinner göra lite mer av mina idéer.
Men, höjdpunkten blir trots allt en helg med min favvo-syrra.
/P&K