söndag 14 april 2013

Kackel

Min jobb är en sk stödfunktion till andra grupper. Jobbet innebär, just nu i alla fall, att jag stöttar två fabriker och de ligger ca 6,5 mil ifrån varandra. Det betyder en massa tråkig tid på vägarna i företagets bilar. Det kunde ha varit tråkigt i alla fall. Oftast är det någon annan som ska åt samma håll och om jag inte behöver köra själv så åker sticket fram. Förstås! Och tillsammans med min nya Pipmugg kommer resorna nu att bli ännu bättre. =)
Att det är höns på muggen gör ju inte kaffet mindre gott. =)

4 kommentarer:

Carin@Ullhärvan sa...

Underbar mugg! Må gott i vårsolen! Kram

marie sa...

Vilken fin mugg=))

frisky frog sa...

Hade de funnits med djur (grodor) som jag gillar hade jag nog investerat i en jag också. Din är superfin!
Nu är det snart dags! Tjohoo
/P&K

Sjömans-Elin sa...

Är pipmugg ett finare ord för babymugg? :P