fredag 5 april 2013

Vårblommor

Så har beställningen kommit till fram rätt adress och den nya ägarinnan tycks vara nöjd. Pjuuh! Den mörkare varianten i den "vanliga" modellen var jag inte orolig för, men bonus-tunikan var inte lika säkert. Den var ju i vilket fall som helst inte beställd. Dessutom kortare och med ett lite annat avslut mot vad jag brukar få beställning på. Men jag tyckte att tyget var så fint och skulle passa så fint till hon som är så förtjust i modellen. =)
En med rynkad hals och en med veckad. Båda är kantade med samma tyg som i själva tunikan. Båda är i 100 % bomull.
En lång och en kortare. En med fickor och en med knyt i sidan.
 Fint blommiga är de i alla fall båda två.

7 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Gunilla sa...

Hej

Så jättefina!
Skulle gärna vilja se den längre (översta) modellen på en människa,har du kanske någon likadan hemma som du kan visa upp?

/Gunilla

Emilia sa...

Jättesnygga!

Otaliga projekt sa...

Jag är helt övertygad om att beställaren blir nöjd. Fina och somriga.

Maria i Falkenberg sa...

Båda är redan använda av den supernöjda beställaren! Jag är så glad och tacksam!!

disa sa...

Båda två är jätte fina!! Du är så duktig på att sy du! =)

frisky frog sa...

Superfina! Den mörkare har jag sett på kunden - hon var hur snygg som helst.
Tack för en härlig helg! Vi gör om det tycker jag.
/P&K