söndag 17 augusti 2014

Sommarrea

Den 27 september är det dags att sticka upp i Halland. Jag bildar team med Froggen, hon sköter sockutbildningen och jag sköter försäljningen av våra egentillverkade stick- och virktillbehör. 
Men innan jag startar upp höstkollektionen tänkte jag att det vore väl fint med lite sommarrea. Augusti är ju en sommarmånad, även om det inte känns så just idag. Kika in i Hönsredet om se det finns något för dig också.

Beställer du i augusti får du dessutom med en liten extra nyttopryl. =)
Liten tetra, stickfodral och virknål-/strumpsticksfodral

Välkommen in!

2 kommentarer:

frisky frog sa...

Oj, vilken superrea! Du säljer väl inte slut på hela lagret... eller har du nya produkter på G till stickhelgen?
/P&K

Myggan sa...

Det poppar upp nya friska idéer hela tiden. Tänker att chefen ska få ge mig lite ledigt så att jag får tid vid symaskinen. =)
/Anna