fredag 29 mars 2013

Något nytt, något blått

På västra sidan av vårt avlånga land så finns det en tjej som gillar en viss modell av tunika och det har blivit några beställningar nu. Jag brukar få välja tyg fritt och jag är ganska säker på vilka färger hon gillar, vilken längd hon vill ha och att hon helst vill ha fickor på sina tunikor. Jag har försökt att fresta med nån ny modell, men hon är nöjd med samma. Och det blir ju smidigt för mig. =) Jag försöker istället att variera med olika detaljer och tyger. Nu hade jag beställning på en tunika men jag hittade två fina tyger så då fick det bli två tunikor. Tills jag säkert vet att hon själv fått första titten får ni nöja er med några detaljer.  
Det ska vara fickor

Ryggen på "extranumret" som är lite annorlunda
Jag hoppas att posten har skött sig så att hon har något nytt att ta på sig nu till påsk. =) 

7 kommentarer:

Unknown sa...

Så underbart fina grejer du gör. Den där brödkorgen gillar jag extra mycket.

Läser att du gillar höns, det gör jag med, vi har ett 20-tal .

Glad påsk!

Cicci H sa...

Det ser lovande ut!

frisky frog sa...

Finns det mer tyg av den översta? Eftersom jag vet hur modellen ser ut är jag säker på att båda två är supersnygga: =)
/P&K

Susilull sa...

Lyckost den som får sådana paket till påsk!

Glad Påsk på dej!!

Emilia sa...

Ser lovande ut! Misstänker vem beställaren är...

Anonym sa...

Hellο! This is mу first vіsit to yоur
blog! Wе arе а team of volunteeгs and startіng а nеw іnitiаtiνe in a communitу іn the same
nіchе. Your blog provided uѕ usеful informаtion to ωοrk on.
You havе dоne a wonԁeгful jоb!



Also visit mу blοg - http://www.sinfrontera.net/blogs/user/cleosewar

Maria i Falkenberg sa...

Tänk att du vet exakt vad jag gillar för tyger! Tunikorna är helt ljuvliga och jag är supernöjd!