söndag 3 mars 2013

Vakuum

Hela helgen har tillbringats på Stickmys i Vrigstad. Så härligt att få träffa gamla och nya vänner. En och annan blogg har nu också fått ett ansikte. =) Fast Syster Yster och jag älskar vårt stickevent med allt vad det innebär så måste jag erkänna att det var rätt skönt att sätta sig i bilen efter sista fikat (jag är INTE hungrig) och bara få åka hemåt utan att tänka på matrester och städning. Nu infinner sig det där "vakuumet" som alltid blir efter en intensiv helg och det kommer att ta lite tid innan allt har sjunkit in.
Inte ett endaste kort har jag tagit fast kameran har legat i stickpåsen. Men vi fick varsin fin "godispåsen" som innehöll bla garn och en lång lista på argument för stickning och garn. Här bjuder jag på mitt favoritargument;
Vem vill inte anta den här utmaningen?

Tack ALLA som förgyllde min helg, och störst TACK till Emma och Barbro. 
Och tack ni som handlade i Hönsredet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja den var bra!/Cicci H

Emmas dagar sa...

Tack själv!
Jag sitter och tänker på er alla och njuter :-)