fredag 5 augusti 2011

Kameratorka

I går gjorde vi en liten utflykt, jag, Jansson och Lillfisen. Kameran var nerpackad och jag hade tänkt ta en massa fina bilder på dem båda under dagen. Första stoppet var Hjo. Där dukade vi upp vår medhavda frukost vid Vätterstranden. När vi suttit där en stund så kom jag ihåg kameran. Lillfisen var snäll och hämtade den uppe i bilen, men batteriet var dött och jag ville inte be honom springa en gång till. (mina flip-flop passade inte för bergsklättring) Det fick bli en bild uppifrån bilen ner på strandkanten efteråt.
Och så fortsatte det, vi stannade på flera ställen och jag fick inte fram kameran en enda gång. Suck! Alla fotominnen jag har på dem båda från den här sommaren är när de ska ta ut pengar i Gränna. =/
 Måste jag ha kameran hängandes på magen hela tiden för att komma ihåg den?

Inga kommentarer: